wtorek, 26 sierpnia 2014

Coraz bliżej końca wakacji!

Hej!

No to jak już widać po tytule, zbliża się koniec wakacji. Z jednej strony cieszę się, że już szkoła, no a z drugiej tak nie do końca. Te wakacje nie były do końca super, jak planowałam. Prawie miesiąc przesiedziałam w domu, czemu? Nie mam na to odpowiedzi. Ale na szkołę jestem dobrze nastawiona, tylko jak pomyślę sobie o tych wszystkich sprawdzianach, kartkówkach i odpowiedziach to nie jestem już taka uśmiechnięta. Jutro jadę po książki i przybory do szkoły. A więc teraz trochę o sesji z koleżanką. Miałyśmy mały problem żeby zdjęcia zrobić, ponieważ co chwilkę padało. No, ale jakoś pod wieczór poszłyśmy i dałyśmy radę! Z pogodą ogólnie u mnie kiepsko, codziennie pada, może jutro się rozpogodzi. Chciałabym zaliczyć jeszcze jedną sesje w te wakacje. Więc to tyle, zapraszam do zdjęć i do następnego posta!

                                                                                                                                                                           Koszula - NewYorker         
Spódniczka - Bershka
Kurtka - House 
                                                                         
                                                                                   




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz