piątek, 11 lipca 2014

Hej, jestem Anastazja! :)

Cześć!
Jak widzicie po tytule jestem Anastazja, i mam 12 lat. :) Założyłam bloga praktycznie przez koleżankę, moją inspiracją jest również Poziom. Bardzo lubię jej zdjęcia, ma bardzo fajne pomysły które są wyjątkowe. Podoba mi się również jej styl, bo jest inny od tych wszystkich. Interesuję się modą i sportem. Wiem, że te dwie rzeczy nie chodzą zbytnio w parze, jak widać u mnie jest inaczej. :) Sport uprawiałam od dziecka, chyba już gdy miałam 5 lat, a modą, hmm...może rok temu zaczęłam się interesować. Więcej rzeczy o mnie będziecie mogli się dowiedzieć w kolejnych postach. A teraz zapraszam na parę zdjęć z dzisiejszej sesji. :))






Okulary - NewYorker
Łańcuch - NewYorker
Bluza - Tally Weijl
Spodnie - H&M


4 komentarze :

  1. so in love with this and your top, obviously.
    BLOG | BLOGLOVIN | FACEBOOK
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu!Fajne zdjęcia:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :*
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń