poniedziałek, 2 marca 2015

Po feriach


Hej, hej wszystkim!
 Co u was słychać? Bo u mnie nie jest źle To co, że ferie się skończyły i tak przecież można się dobrze bawić. Rozumiem, że czasem pobędzie troszkę tej nauki, ale damy rade. :)) Nie można się dołować tym bo będzie jeszcze gorzej.


                                                                        BLOG
  Jak widać troszkę mnie nie było, z pół roku. WoW! Miałam w planach aby tego bloga usunąć lecz coś mnie powstrzymać i tego nie zrobiłam. Po paru miesiącach weszłam na niego aby odświeżyć sobie pamięć z dni w których dodawałam posty. Jeden post mnie szczególnie zatrzymał, byłam zaskoczona. Miałam 13 komentarzy, to dużo tym bardziej, że mam tylko 3 posty. Więc to mnie zmotywowało i zacznę dalej go prowadzić. :))



                                           FERIE
Ferie, ferie spędziłam dobrze. Nie narzekam. Ale myślałam, że będą jeszcze lepsze. Dużo planowałam co będę robiła ze znajomymi, a nic nie wypaliło.. Przyzwyczaiłam się. Na szczęście wypaliła jedna mała sesyjka, więc zapraszam teraz do obejrzenia zdjęć. :))









Do następnego posta!
 Trzymajcie się. :)






3 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia, śliczne koszula :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://fashionlittlestrawberries.blogspot.com/ zapraszamy do siebie, dopiero zaczynamy! <3
    Świetne zdjęcia i przepiękna koszula, pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń